FAQS

Paketim kargo sırasında gecikirse ne olur?

Siparişleriniz %90 oranında aynı gün kargoya verilir ancak taşıyıcı firmalar tarafından gecikmeler yaşanabiliyor. Paketlerimizin büyük çoğunluğunu göndermek için PTT Kargo ve Yurtiçi Kargo kullanıyoruz ve şu anda COVID nedeniyle işgücü kıtlığı ile birlikte tarihi bir e-ticaret paketi hacmi nedeniyle yaygın gecikmeler yaşıyorlar. Gönderim sürelerimizle ilgili çok hassas çalışsak da, bazen paketler kontrolümüz dışında gecikebiliyor. Geciken bir kargonuz varsa lütfen hızlıca bize ulaşınız.

Ya paketim teslim edildi olarak etiketlenmişse ancak ben almadıysam?

Paketler teslim edildi göründüğünde ancak teslim almadıysanız, hemen hemen her zaman aşağıdaki durumlardan biri gerçekleşmiş olmaktadır:

– Paket bir komşunun evine teslim edilmiş olabilir.

– Paket, mülkünüzde normalden farklı bir noktaya teslim edilmiş olabilir.

– Kargo şirketi, paketi gerçekten teslim edilmeden önce teslim edildi olarak işaretlemiş olabilir.

– Paketiniz en yakın kargo şubesinde alınmayı bekliyor olabilir, ancak kurye fişi bırakmayı unutmuş, fiş kaybolmuş veya evdeki başka bir kişi tarafından alınmış olabilir.

10 seferden 9’unda, birkaç gün içinde kayıp bir paketin ortaya çıktığını görüyoruz. Politikamız, bir paketin etiketli teslimat tarihinden 10 gün sonra hala görünmemesi durumunda, değiştirme veya mağaza kredisi vermemizdir.

İade politikanız nedir?

Sattığımız her ürünün arkasındayız. %100 memnun değilseniz, yardım etmek için buradayız!

Kullanılmamış, yıkanmamış ve yeni durumdaki ürünlerin iadesini kabul ediyoruz.

– Orijinal gönderim tarihinden itibaren 7 gün içinde alınan iadeler, kargo ücretleri düşülerek tam olarak iade edilir.

– Orijinal gönderim tarihinden itibaren 8-14 gün içinde alınan iadeler, mağaza kredisi olarak iade edilir.

– 14 günden sonra iade kabul edemiyoruz.

Nakliye masraflarının iade edilmediğini lütfen unutmayın. Müşteriler, yanlış veya hasarlı bir ürün göndermediğimiz sürece iade ve değişim nakliye masraflarını ödemekle yükümlüdür. Bu durumda ücretsiz bir iade etiketi sağlayacağız.

İade işlemi başlatmak için lütfen İade Merkezimizi ziyaret edin.

How do i care for my Bandoox product ?

Dog bandanas: All bandanas are machine washable. We recommend machine washing on the gentle cycle in cold water and air drying..

Do you wholesale ?

Yes! To be considered for wholesale, please fill out our Wholesale Application and we will be in touch.

How do i become a brand ambassador ?

Thank you for your interest in representing Bandoox! Please visit our Brand Ambassador page to learn more about the program and apply.